wtorek, 21 kwietnia 2015

#2

Dwa razy w roku na bieżąco śledzę każdy Fashion Week. Od Nowego Jorku po Paryż. Zachwycam się, komentuje, poszczególne zestawy zapisuję na komputerze i w swojej pamięci. Jednak gdy przychodzi wiosna, lato, jesień, zima ja nadal chodzę w ubraniach, które mam od kilku lat. I co kwartał chciałabym mieć chociaż jeden element garderoby, który wpisywałby się w panujący trend.
Jestem osobą, która musi mieć wszystko uporządkowane w jednym miejscu.
Dlatego ten post ma pomóc wszystkim Wam, którzy mają podobny problem jak ja.
Zebrałam się i przejrzałam propozycje projektantów z wrześniowych FW na sezon wiosna/lato 2015 i serdecznie zapraszam na przegląd :)

1. Na pierwszy ogień idzie dżins. W każdej modowej gazecie przynajmniej raz pojawia się dżinsowy zestaw. 

Burberry 

      Chloé


Mango



2. Kolejnym trendem są frędzle. Wszędzie. Na torebce, na bluzce, butach, na sukience. Idealnie pasują do zamszowej kurtki.

Alberta Ferretti 

Dolce & Gabbana

    Tomasz Ossoliński dla Gino Rossi

Mango

3. Dzwony. Wielki powrót lat '70!

Gucci

JACOB by Jacob Birge Vision


Mango


3. Moim zdaniem najbardziej kobiecy trend na świecie. Seksowny, w którym każda kobieta będzie wyglądała pięknie i zmysłowo. Koniec z dekoltami. Czas na odsłonięte ramiona!

Zac Posen

Balmain

Michael Kors

Bershka

Pull & Bear

4. Na ten trend choruję najmocniej. Jednak żeby móc pozwolić sobie na założenie takiej marynarki, muszę jeszcze trochę wylać krwi, potu i łez aby schudnąć :)

Balmain

Fendi

Marc Jacobs



5. Kolejnym wartym uwagi trendem jest siatka! I niestety tutaj też wiąże się ona ze zgrabnym, szczupłym ciałem... Ale warto chociaż nacieszyć oczy, prawda? :)

Balmain

Balenciaga

6. Mam bardzo długie włosy i bardzo duży problem z tym jak je spiąć. Z pomocą przyszła marka Celine, z najlepszą rzeczą dla włosów ever!



cena 260 euro

7. Kolejnym powracającym trendem są buty - gladiatorki. Pamiętam, jak z 10 lat temu moja ciocia z Niemiec namawiała mnie na takie buty. Wyśmiałam ją, twierdząc, że nigdy coś takiego nie będzie modne i że nikt nie będzie w tym chodził. Jak byłam młodsza, jeszcze nie zdawałam sobie sprawy, że moda zawsze powraca!

Valentino


 Chloé

Givenchy

Standardowo - Mango


8. Na koniec zostawiłam bardzo kobiecy motyw - kwiaty. A konkretniej sukienki w kwiaty. Zamierzam kilka kupić na lato, nie wyobrażam sobie upałów bez zwiewnych kwiatowych sukienek :)

Chanel

Valentino

Mohito

Mam nadzieję, że trochę Wam podpowiedziałam i najbliższe zakupy obejdą się bez problemów :)


Love from, Jallessa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)