wtorek, 21 kwietnia 2015

#1

Po ponad roku nieobecności, wracam!
Chcę, aby pozostał po mnie jakiś ślad w odmętach internetów.
Ktoś może pomyśleć, że jeśli zaczynam już kolejny raz to pewnie szybko się poddaję, nie dążę do celów. Wręcz przeciwnie. Niestety, zawsze w trakcie prowadzenia blogów znajdowały się rzeczy, na które musiałam poświęcić więcej uwagi. Ale zawsze gdzieś w środku czułam, że chcę to robić, że sprawia mi to cholerną przyjemność. A jeśli mi coś sprawia przyjemność, to czemu nie dzielić się tym z innymi?

Jak sama nazwa bloga mówi, kierunek, w którym będzie zmierzał ten blog to moda. Interesuję się nią od kilku ładnych lat i zawsze z boku obserwowałam sobie jak się rozwija, jak ludzie stają się coraz bardziej odważniejsi. Kiedyś próbowałam zostać modelką, jednak trzeba mierzyć siły na zamiary i stwierdziłam, że nie potrafiłabym żyć w takim świecie. Może dlatego, że lubię jeść? :)
W każdym razie, postanowiłam podejść do mody od innej strony. Wierzę, że dam sobie radę i będę w stanie zaciekawić Was swoimi obserwacjami.

Wracając do meritum, miło mi Was tutaj powitać i serdecznie zapraszam do towarzyszenia mi w przygodzie, którą jest prowadzenie bloga.

Tytuł bloga zmieniłam.
Jest przekorny, mam nadzieję, że nie odbierzecie mnie jako "another fashion blogger".
Czyli jako kolejną bloggerkę modową do kolekcji.

Na początek, garść inspiracji.
Sprawdźcie, czy trafiłam w Wasze gusta.
Mam nadzieję, że to będzie strzał w 10!
























Źródło: tumblr


                                                                                                                    Love from, Jallessa


P.S. Serdecznie Was zapraszam na mój instagram oraz tumblr :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)