środa, 11 września 2013

Old Joy


Moi drodzy, jutro wyjeżdżam na upragnione wakacje do Wiednia. Ale spokojnie, posty będą dodawane regularnie, a i kilka zdjęć z tej pięknej stolicy na pewno się znajdzie :)
Co do stylizacji: sweter upolowałam jeszcze na wyprzedażach. Pochodzi z New looka i jest to moja pierwsza rzecz w takim kolorze. Zazwyczaj byłam do niego uprzedzona, a teraz jestem w nim zakochana. Chyba idealnie pasuje do woskowanych czarnych spodni. Klasycznie. Czyli jak większość moich stylizacji.
Kopertówka z poprzedniego posta zagościła też tutaj, ponieważ pasuje do prawie wszystkich moich rzeczy i jest bardzo "przydatnym" dodatkiem.
Serdecznie zapraszam :)












sweater: New look/ trousers: H&M/ shoes: no name :)/ clutch: Shoelook/ bracelet: House 
Love from, Jallessa

8 komentarzy:

  1. śliczny sweterek i zdjęcia :) pozdrawiam silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się takie połączenie ;) u mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  3. tak prosto a niebanalnie :) super, podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor swetra :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest świetny!!! i kolor i krój ładnie na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muy linda!

    Te he nominado al premio LIEBSTER AWARD!! Pásate por mi blog para ver lo que tienes que hacer.

    http://elvestidordeperly.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)