środa, 24 lipca 2013

Chess dress

Sukienka w szachownicę. Bardzo długo się nad nią zastanawiałam. Niby gdzieś mi mignęła na blogach, ale nie byłam do niej przekonana. Pewnego dnia mama mojego chłopaka powiedziała, że kupiła sobie sukienkę na ślub, ale w domu doszła do wniosku, że jednak nie leży na niej dobrze (skąd my to znamy? :)). Stwierdziła, że lepiej ja w niej wyglądam i że dopóki nie schudnie, to mogę ją nosić. A więc noszę. Byłam w niej na ślubie, ale według mnie pasuje jeszcze na masę różnych okazji. I wiele zależy od butów i dodatków. W dzisiejszym poście prezentuję dwa rodzaje stylizacji. Workery vs. obcasy.
Co waszym zdaniem bardziej pasuje do tej sukienki?












jacket: ZARA Kids/ dress: no name/ workers: Camaieu/ heels: ZARA/ lipstick: Chanel
Love from, Jallessa

9 komentarzy:

  1. i tak i tak mi sie podoba!!!! ta sukienka jest uniwersalna!!!! Świetnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka:)

    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i sukienka. Szachownica robi wrażenie.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello dear,

    Very nice blog

    Maybe you like my blog to ? I'm happy if you follow me via gfc and visit and like my facebook page, I'm new on facebook !

    My facebook page: https://www.facebook.com/pages/Likethewayidoit/662081887154514

    My blog: likethewayidoit.de

    Thank you

    Kisses,

    likethewayidoit.de

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)