czwartek, 6 czerwca 2013

BOSQUE

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam mój ulubiony strój na obecną pogodę (czyt. cały czas deszczowo :))
Płaszcz, który mam na sobie jest z polskiej firmy-Bosque. Niestety nie jest on już chyba dostępny w takiej kolorystyce jak mój (kupiłam go z rok temu), ale zamysł dwukolorowego płaszcza jest rewelacyjny. Jest on wykonany z porządnego materiału i co najważniejsze jest nieprzemakalny. Polecam!
Kalosze z Decathlonu są najlepsze na świecie. Są niezniszczalne. I kosztują jakieś 60 złotych.
Zdecydowanie warto.
















coat: Bosque/ dress: H&M/ wellingtons: Decathlon/ watch: Tommy Hilfiger/ bracelet: gift
Love from, Jallessa

4 komentarze:

  1. Śliczne. Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki! Obserwujemy? Ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na Ciebie, przekonuję się coraz bardziej do zakupu tych kaloszy. Powiedz tylko, czy bardzo się musisz mocować ze zdejmowaniem i czy kupiłaś swój, czy większy rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby je ściągnąć wystarczy palcami u stóp nacisnąć na piętę i jakoś schodzą :) Kupiłam swój rozmiar.

      Usuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)