sobota, 18 maja 2013

Love is all I got


Ostatnio przeczytałam fajny komentarz a propos tych spodni: "tak patrzę na te spodnie w paski i zastanawiam się: rozdawali je jakoś ostatnio w caritasie? bo wszyscy w nich chodzą".
I ja chodzę i jestem zadowolona. Na samym początku nie podobały mi się, bo wyglądały jakby ktoś uciekł chwilę temu z więzienia. Ale poczytałam, pooglądałam i stwierdziłam-kupię, może z czymś będą wyglądać.
I nie myliłam się. Pasują do wielu rzeczy w mojej szafie, więc pewnie nie pierwszy raz je tu widzicie :)



















Jeśli spodobał Wam się motyw czarno-białych pasków na nogach to tylko w wersji spodni. Błagam, wygląda to o wiele lepiej niż tak jak niestety już wiele razy widziałam, w wersji legginsów.

trousers: Bewitched, Bothered & Bewildered/ blouse: ZARA/ watch: Fossil/ shoes: no name
Love from, Jallessa

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są piękne, zdjęcia są piękne, a ty jesteś śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają, aczkolwiek za dużo osób w nich chodzi i nie zamierzam ich kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie :)
    naprawdę świetne :)

    http://zumodeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie i fajnie połączyłaś te spodnie z asymetryczna, prostą, czarną bluzką. Super! ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny strój , ale bluzka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjeciach z zwiazanimi włosami stylizacja podoba mi sie bardziej !: )

    OdpowiedzUsuń

  8. Spodnie wspaniałe, sama takich szukam i widze że sie bardzo dobrze prezentują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny outfit. Te spodnie robia swoje!

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)