środa, 16 stycznia 2013

MINT FUR BEANIE

 Przez całe życie nie dałam założyć sobie czapki na głowę. Nigdy też będąc starszą jej nie nosiłam, bo zwyczajnie nie mogłam znaleźć takiej, w której bym się zakochała od razu i nosiła bez przypominania. Ale kiedy ostatnio przeczytałam, że zimno bardzo szkodzi na cebulki włosów (tak, dopiero teraz) i odkryłam, że w okryciu na głowę jest faktycznie cieplej, oszalałam (jak na mnie) i zaczęłam nosić czapki. A gdy zobaczyłam na stronie Roboty Ręczne, że można wygrać jedną z najpiękniejszych jakie kiedykolwiek widziałam, od razu opublikowałam post i cierpliwie czekałam na wyniki. Kilka dni później spokojnie przeglądając facebooka wyłapałam swoje nazwisko. Przeczytałam raz, drugi, trzeci nie mogąc uwierzyć. Udało się! Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! I to rzecz z RR, a czaiłam się na coś z tej firmy bardzo długo. 
Gdy czapka przyszła, w szale i radości wyciągnęłam mamę na spacer i oto efekty: 




















beanie: Roboty Ręczne/ jacket: navy blue-Cottonfield, black-ZARA/ sweater: Marks & Spencer/ shoes: allegro/ trousers: ZARA

Love from, Jallessa

6 komentarzy:

  1. Wow! wygrać coś w konkursie to nie lada wyzwanie:) Gratulacje, czapka jest przepiękna(kolor:D)). Chcę dodać,że masz niesamowicie piękne długie włosy :) pozazdrościć. Ja swoje właśnie obcięłam, 20cm i chyba żałuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się pocieszyć tym, że zrobiłaś to dla ich dobra :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej.
    Czapka ma piękny kolor, cały zestaw bardzo przyjemny dla oka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. czapka jest genialna.
    zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie ;) a czapka boooska :)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)