środa, 19 grudnia 2012

BAD HAIR DAY

Ostatnio w ogóle nie kupuję w sieciówkach ponieważ a) nie mam kompletnie czasu na chodzenie po sklepach i b) coraz bardziej podobają mi się ubrania polskich marek dostępnych on-line. W dzisiejszym poście jedne z moich ulubionych. Na pewno poznacie je od razu :)





 









                                        shoes, trousers: H&M/ t-shirt: Staff by Maff/ beanie: Local Heroes

                                                                                                       Love from, Jallessa

4 komentarze:

  1. muszę przyznać, że czapka jest naprawdę suuuper;))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam pytanie - z jakiego materiału jest ta czapka? to jest jakiś polar (tak mi sie wydaje bo wygląda bardzo gładko na zdjęciach) czy jest wełniana/włóczkowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że 100% poliester (tak było napisane na stronie localheroes.com). Ale nie elektryzują się od niej włosy i przede wszystkim nie drapie w czoło :)

      Usuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)