środa, 3 października 2012

Kazimierz

 Tydzień temu, z okazji moich urodzin mój chłopak zabrał mnie na cały dzień do Kazimierza Dolnego. Samochodem z Warszawy ok. 2 godzin jazdy. Podejrzewam, że każdy miał okazję zwiedzać to miasto (miasto, mieścinę) w ramach wycieczki szkolnej. Ja byłam z piąty raz. I tak jak lubiłam tam jeździć, chyba to była moja ostatnia wizyta. Powiem jedno-za wszelką cenę unikajcie cyganek, które znajdują się na rynku. Co by nie mówiły, jak miłe by były-omijajcie je szerokim łukiem. 

                  


                  




                   


                                jacket: ZARA/ bag: H&M/ neckerchief: gift/ shoes: 7mil

  W zeszły piątek obchodziłam urodziny. Tylko spójrzcie jakie rewelacyjne prezenty dostałam od znajomych:

     Amerykańskie naleśniki autorstwa mojego chłopaka (wystarczy zjeść dwa-porządnie zapychają żołądek)

                                       Bukiet kapusty (kocham was chłopcy!) +do spróbowania Bubble Tea

            Oraz papierowe czapeczki i trąbki. Spacer Nowym Światem najśmieszniejszym ze spacerów. 

                 
                                                      coat: BOSQUE
             
                                                                                                       Love from, Jallessa

2 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz<3
    obserwuje i zapraszam do męskiego bloga;)
    mr-joeblack.blogspot.com

    ps uwielbiam Kazimierz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I loveԁ as much aѕ you will receіve cаrrieԁ out гight hегe.
    Τhe ѕketch is attrаctive, your authοred mateгіal stylish.
    nonethelеѕs, you command get got an edgіneѕs over that you ωіsh be dеliveгing
    the follοωіng. unwell unquestionably сome further formerly аgain as eхactly thе same nearly
    very often inside сaѕe you ѕhield this hike.


    Fееl free to visit mу blog: instant loans

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)