piątek, 20 kwietnia 2012

Niestety kochani, chyba dopiero wrócę tutaj po maturce. Codziennie mam kursy z historii, które kończą się późno i po nich zazwyczaj nie mam siły być kreatywna. Oczywiście będę się starać żeby chociaż chwilkę dla Was poświęcić. Na razie część zdjęć, które są dla mnie inspiracją:
















Ostatnio zastanawiam się nad zrobieniem sobie tatuażu. Macie może jakieś pomysły na wzory i miejsca na ciele, gdzie nie będzie to zbyt bolesne?


                                Behind the history book, love from, Jallessa
         
 T-shirt: StaffByMaff


P.S.2 Polecam Wam kanał Ellen-jest niesamowita, umieram ze śmiechu za każdym razem gdy ją oglądam: TheEllenShow

9 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje. Ja bym chciała mieć tatuaż na nadgarstku.

    Obserwuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah ta matura, moje koleżanki też zdają i nawet nie mamy czasu się spotkać, bo cały czas sie przygotowywują ;) ale życzę Ci powodzenia ;)
    P.S. świetne ostatnie zdjecie z kotkiem! I love cats! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog ;) polecam style-stylings.blogspot.com znajdziesz tam wiele stylizacji, wlasnie dla ciebie! mile widziane dodanie do obserwatorów ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny dobór inspiracji! no tak ta matura.. mnie czeka zarok.:) ale powodzenia!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zacznij się już uczyć od września, radzę z własnego doświadczenia! :)

      Usuń
  5. super zdjęcia!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, I just found your blog!! :)
    Such an interesting post, amazing inspirations!!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)