środa, 18 kwietnia 2012

The beggining

Myśląc sobie dzisiaj w szkole o założeniu bloga, nie mogłam doczekać się tej chwili. Kiedy będę mogła utworzyć swój pierwszy post. A teraz nie wiem co napisać.
Od początku: nazywam się Klaudia i w tym roku mam zaszczyt zdawać maturę.
Więc pomysł bloga wziął się tak naprawdę z robienia wszystkiego co możliwe aby nie zabrać się za książki. Tak więc jestem, na dwa tygodnie przed teoretycznie najważniejszym egzaminem mojego życia :)
Decydując się na założenie bloga nie kierowałam się tym dzisiejszym wielkim BOOM na blogi i wszystkim co z nimi związane. Owszem, niektóre bloggerki (zwłaszcza modowe) uwielbiam i gorąco im kibicuje w osiąganiu wymarzonych celów i inspirowaniu ludzi. Chciałabym wprowadzić coś pozytywnego w swoje życie, rozwijać się, poznawać świat. I dzielić się tym z moimi przyszłymi czytelnikami. Mam nadzieję, że się Wam spodobam :)
Niestety repetytorium z historii (zdaję maturę z historii, tak, zwariowałam, wiem) patrzy się na mnie błagalnie, zegar maturalny pokazuje w tej chwili, że zostało 15 dni 16 godzin 35 minut i 06 sekund więc wracam do książek, a Was moi czytelnicy pozostawiam z zalążkiem tego, co niedługo zacznie się tutaj niedługo pojawiać. Jeszcze nie wiem czy blog będzie modowy, muzyczny czy z recenzjami książek lub filmów, wydarzeń oraz miejsc w których będę. Uwielbiam wszystko po trochu, więc będziecie skazani na to co będę zamieszczać :)

Więc, zaczynamy!

                     sweater: sh / nail polish: from Rossmann 4 zl / ring: Apart
Na razie muszą wystarczyć Wam zdjęcia z kamerki z laptopa, bo niestety matura nie sprzyja wychodzeniu na świeże powietrze i robieniu zdjęć przy świetle tak długo oczekiwanego wiosennego słońca.

                                                                                             Love from, Jallessa

Jeszcze na koniec piosenka, z której zaczerpnęłam tytuł bloga. Teledysk powala mnie za każdym razem.

3 komentarze:

  1. Cool photo...
    If you have time, I'd love to hear your opinion of my fashion blog, about my style between Barcelona and Paris! :)
    xoxo
    M.

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odpowiedzieć na każdy komentarz :)